Zawieszenia gwintowane


ST X COILOVERS

Potrzebujesz zejść niżej ? Zawieszenia ST dzięki gwintowanej obudowie Ci to umożliwą - możesz ustawić zawieszenie do codziennej jazdy jak również ekstremalnie np. na zlot. Każde zawieszenie ST zostało wyprodukowane przez KW Automotive co gwarantuje maksymalną jakość oraz niespotykaną w przypadku innych produktów radość z jazdy.

Zawieszenia ST X mogą być łatwo regulowane bez konieczności demontowania za pomocą poliamidowych nakrętek regulacyjnych zaprojektowaych specjalnie przez KW Automotive. Obudowy wykonane ze stali pokrytej wielowarstowową powłoką galwaniczną - gwarantują dużą żywotność i brak korozji nawet w ekstremalnych warunkach. Wartości regulacji są różne w przypadku poszczególnych pojazdów. Z reguły ST X daje możliwość regulacji pomiędzy 35 a 65 mm na przedniej i tylnej osi. W przypadku takich samochodów jak BMW E90 , gdzie z tyłu nie wstępuje kolumna mcpersona (amortyzator jest osobno obok sprężyny) obniżenie zwykle wynosi 30-60mm na przedniej osi oraz 25-55mm na osi tylnej. Wartości obniżeń podawane są zgodnie z dokumentem TUV, który dołączany jest do każdego zestawu. Fizycznie jest możliwość regulacji w większym zakresie - wymaga to jednak specjalistycznego montażu.

Ulepszona dynamika jazdy i prowadzenie

Zaprojektowane w kolaboracji z KW Niemcy , zawieszenia ST X dostarczają sportowych wrażeń poprzez redukcję przechyłów samochodu oraz poprawiają trakcję podczas szybszej jazdy. Wysokiej jakości materiały zastosowane podczas produkcji każdejgo zestawu ST X, powodują niski współczynnk tarcia, pomiędzy obudową, a chromowanym tłoczyskiem, co przekłada się na długą żywotność. Amortyzatory o sprawdzonej i niezawodnej konstrukcji typu twin-tube zabezpieczone są przed kurzem, pyłem i trudnymi warunkami atmosferycznymi za pomocą osłon i uszczelnień ST co minimalizuje ich obsługę serwisową do minimum.

Obniżenie z zawieszeniem ST X

  • dowolna wysokość jazdy w zakresie przetestowanym przez TUV
  • przednia i tylna regulacja gwintowana (jeśli jest technicznie możliwa)
  • galwanizowana kolumna gwintowana z dodatkową powłoką dla optymalnej ochrony antykorozyjnej
  • gotowe rozwiązanie z regulowanym telrzykiem sprężyny, sportowym układem sprężyn oraz z odbojami i osłonami ochronnymi
  • mocne amortyzatory twin-tube z najwyższej jakości komponentów dla maksymalnej żywotności

ST XA COILOVERS

Dla kierowców wymagających więcej niż tylko regulacja wysokości - zawieszenie gwintowane ST XA. Technologia rodem z KW Automotive pozwala także na regulację charakterystyki pracy amortyzatorów według preferencji kierowcy.

Perfekcyjne dla miłośników sportowej jazdy

Zawieszenia ST XA posiadają KW damping technology przez co mają możliwości adaptacji do preferencji kierowcy - zawieszenie można ustawić sztywniej oraz bardziej komfortowo. Regulacje znajdują się w górnej części tłoczyska co pozwala modyfikować charakteryskę niemal w każdej chwili. Jeśli siła odbicia się zwiększa, samochód prowadzi się bardziej stabilnie i jest mniej czuły na przechyły. Jeśli zmniejsza się siła odbicia, samochód zachowuje się bardziej komfortowo. Każdy pojazd wyposażony w zawieszenie gwintowane ST XA będzie zachowywał się zwinniej i pewniej niż auto fabryczne.

Prosta regulacja wysokości

Jak w każdym zawieszeniu gwintowanym ST regulacja wysokości odbywa się na gwintowanej i galwanizowanej obudowie amortyzatora. Poprzez obkręcanie nakrętki pod sprężyną możemy zmienić prześwit samochodu na mniejszy lub większy. Zakres regulacji różni się w poszczególnych modelach ST XA ze względu na rodzaj konstrukcji pojazdu. Na przykład starsze modele jak Honda Civic EJ9 obniżają się w zakresie 40-75mm, gdzie niektóre młodsze pojazdy jak Audi S3 8P można regulować w zakresie 10-40mm, ponieważ ich zawieszenia są już seryjnie dosyć niskie.

KW Engineering: Wyłącznie dla ST suspension

Wysokiej jakości zawieszenia ST XA bazują na technologi twin-tube i zasadzie niskiego tarcia. Poszczególne komponenty amortyzatorów zostały tak dopasowane, aby minimalizować siły tarcia jakie na nie odziaływują. Wyprodukowane bezpośrednio w KW amortyzatory zabezpieczone są maksymalnie przed działaniem czynników zewnętrznych, aby zapewnić długą żywotność

  • zewnętrzna regulacja sztywności
  • nowoczesna budowa amortyzatorów dla maksymalnej żywotności
  • zredukowane tarcie systemu dla efektywnej regulacji tłumienia
  • indywidualne obniżenie
  • przednia oraz tylna oś (jeśli to możliwe) regulowana za pomocą gwintowanej nakrętki
  • galwanizowane obudowy amortyzatorów z dodatkową powłoką dla optymalnej ochorny antykorozyjnej
  • kompletne rozwiązanie z regulowanymi nakrętkami sprężyn, systemem sprężyn sportowych oraz odbojami i ochorną przeciwpyłkową

ST XTA COILOVERS

Dla tych, którzy wymagają absolutnie najlepszej wydajności dedykowane jest zawieszenie gwintowane ST XTA. Pełna specyfika jazdy samochodem może być regulowana za pomocą technologii amortyzatorów KW wraz z górnymi regulacjami kątów typu "uniball" Pozowala to na precyzyjne dopasowanie zawieszenia do preferencji kierowcy.

Performance w umyśle

Zawieszenia ST XTA posiadają KW damping technology przez co mają możliwość adaptacji do preferencji kierowcy - zawieszenie można ustawić sztywniej oraz bardziej komfortowo. Regulacje znajdują się w górnej części tłoczyska co pozwala modyfikować charakteryskę niemal w każdej chwili. Jeśli siła odbicia się zwiększa, samochód prowadzi się bardziej stabilnie i jest mniej czuły na przechyły. Jeśli zmniejsza się siła odbicia, samochód zachowuje się bardziej komfortowo. Dla zwiększenia wydajności, zawieszenia ST XTA posiadają  aluminiowe regulowane górne mocowania umożliwiające regulację pochylenia kół. Kąty należy dostosować w zależności od potrzeb lub konfiguracji pojazdu.

Prosta regulacja wysokości

Jak w każdym zawieszeniu gwintowanym ST regulacja wysokości odbywa się na gwintowanej i galwanizowanej obudowie amortyzatora. Poprzez obkręcanie nakrętki pod sprężyną możemy zmienić prześwit samochodu na mniejszy lub większy. Zakres regulacji różni się w poszczególnych modelach ST XTA ze względu na rodzaj konstrukcji pojazdu. Na przykład starsze modele jak Honda Civic EJ9 obniżają się w zakresie 40-75mm, gdzie niektóre młodsze pojazdy jak Audi S3 8P można regulować w zakresie 10-40mm, ponieważ ich zawieszenia są już seryjnie dosyć niskie.

KW Engineering: Wyłącznie dla ST suspension

Wysokiej jakości zawieszenia ST XTA bazują na technologi twin-tube i zasadzie niskiego tarcia. Poszczególne komponenty amortyzatorów zostały tak dopasowane aby minimalizować siły tarcia jakie na nie odziaływują. Wyporodukowane bezpośrednio w KW amortyzatory zabezpieczone są maksymalnie przed działaniem czynników zewnętrznych, aby zapewnić długą żywotność

  • nowoczesna budowa amortyzatorów dla maksymalnej żywotności
  • zredukowane tarcie systemu dla efektywnej regulacji tłumienia
  • indywidualne obniżenie
  • przednia oraz tylna oś (jeśli to możliwe) regulowana za pomocą gwintowanej nakrętki
  • galwanizowane obudowy amortyzatorów z dodatkową powłoką dla optymalnej ochrony antykorozyjnej
  • kompletne rozwiązanie z regulowanymi nakrętkami sprężyn, systemem sprężyn sportowych oraz odbojami i ochorną przeciwpyłkową
  • aluminiowe regulowane górne mocowania (jeśli to możliwe)
  • płynna regulacja kąta pochylenia koła (opcjonalnie regulowany także caster)
  • zewnętrzna regulacja siły tłumienia